FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

/Files/images/02_vchitel/зображення_viber_2019-10-16_08-26-23.jpg Тюріна Ірина Генадіївна
практичний психолог школи

Категорія – вища

Стаж – 19 років

Освіта – вища /Мелітопольський державний педагогічний університет/

Проблема, над якою працює практичний психолог:

/Files/images/04_oformlennya/IMG_0470.jpg «Психологічний супровід соціалізації учнів з особливими освітніми потребами»

Життєве кредо – «Завжди пам’ятати правило 3-х «Н» - НЕМАЄ НІЧОГО
НЕМОЖЛИВОГО, спираючись на життєвий принцип: ВСЕ В ТВОЇХ РУКА»

Професійне кредо - «До кожного учня треба підійти, побачити його труднощі,
кожному необхідно дати тільки для нього призначене завдання…»

Моє покликання - психолог

Психолог – важлива людина в житті кожного.
Він працює з найціннішим – особистістю. Він допомагає , скеровує, підказує, спрямовує на життеву дорогу … Бути психологом означає бути обізнаним у різних сферах життя, бути відкритою, небайдужою людиною.

Мета роботи/Files/images/04_oformlennya/20151106_140631.jpg
Покращення навчального процесу, не тільки в цілому з метою оптимізації навчального процесу, а й з урахуванням конкретних труднощів, що виникають у процесі навчання, взаємин у тріаді "учень-батьки-учитель". Важливо, щоб кожній дитині було комфортно у школі, щоб вона хотіла до неї ходити та не відчувала себе самотньою й нещасливою. Важливо, щоби батьки та вчителі побачили її реальні проблеми, захотіли їй допомогти і, головне, зрозуміли, як це зробити.

/Files/images/04_oformlennya/20151023_081707.jpg Коментар
Необхідно, щоб дитина, батьки та вчителі не були "ізольовані" один від одного, щоб між ними не було протистояння. Над проблемами, які виникають між ними, вони мусять працювати спільно, тому що тільки в цьому випадку можливе оптимальне рішення. Головна задача шкільного психолога полягає не в тому, щоб вирішити за них проблему, що виникла, а в тому, щоб об'єднати їх зусилля для її рішення.

Психологічний супровід НВП
Психологічний супровід починається з всебічного своєчасного, комплексного вивчення особистості школяра. Психолог - закладає основу індивідуального підходу до навчання дитини.

Мета супроводу - сприяти формуванню освітнього середовища як простору
розвитку особистості, що забезпечує сприятливі умови для успішного навчання та соціально-психологічного самовизначення на всіх вікових етапах.

Напрямки психологічного супроводу

І. Супровід адаптації учнів до навчання у школі 1, 5, 10-их класів та новоприбулих учнів

ІІ. Супровід учнів «групи ризику»:

 ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА
 ЕМОЦІЙНО НЕСТАБІЛЬНІ УЧНІ
 ОБДАРОВАНІ
 ІНДИВІДУАЛЬНИЙ СУПРОВІД /ЗА ЗАПИТОМ/

ІІІ. Супровід наступності навчання
ІV. Супровід профільного навчання
V. Супровід інклюзивного навчання
VІ. Супровід розвитку креативності школяра
VІІ. Супровід атестації вчителів

Категорії психологічного супроводу
Учнівський колектив
Педколектив
Батьки

Алгоритм психологічного супроводу
І. ВИЯВЛЕННЯ
ІІ. ДІАГНОСТИКА
ІІІ. КООРДИНАЦІЯ
ІV. РЕЗУЛЬТАТ

Поради батькам!

/Files/images/2019-2020_nr/oformlennya/токсичні фрази.png /Files/images/2019-2020_nr/oformlennya/токсичні фрази2.png

Відео "Анти-агресія"

Анти агрессия avi


Психологічна служба міста Марганця


Блог практичного психолога

Кiлькiсть переглядiв: 512