FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Загальні дані про ліцей:


Засновник: Марганецька міська рада

Тип закладу: ліцей

Форма власності: комунальна

№ у системі ДІСО/ІСУО: 2752

Мова навчання: українська

Кількість класів: 19 (з них інклюзивних: 6)

Кількість персоналу: 39

Кількість навчальних приміщень: 55

Умови доступності для маломобільних груп населення: відсутні

Ліцензований обсяг: 650 осіб за умови навчання в одну зміну.

Фактична наповнюваність на 01.09.2023 р.: 509 учня.

Наявність вакантних місць для навчання станом на 04.01.2022 - 141.

Директор ліцею: Бурлака Олександр Васильович

Поштова адреса: 53408, Україна, Дніпропетровська область, м.Марганець, кв. Ювілейний, 16

На 2023-2024 н.р.

Марганецький ліцей №9

Марганецької міської рди Дніпропетровської обл.

організовує освітній процес за дистанційною формою навчання

Що таке дистанційне навчання?

Дистанційне навчання— сукупність інформаційних технологій та методик викладання, які передбачають здобуття освіти без фізичної присутності здобувачів унавчальному закладі.

Дистанційне навчання включає в себе такі поняття як дистанційна форма здобуття повної загальної середньої освіти та використання технологій дистанційного навчання в різних формах здобуття освіти.

Можливість здобувати освіту за дистанційною формою передбачена положеннями Законів України «Про освіту» та «Про повну загальну середню освіту» та випливає із реалізації права на освіту, передбаченого ст. 53 Конституції Україні. Вибір дистанційної форми здійснюється на основі вільного вибору батьків (інших законних представників), що підтверджується заявою та/або договором про надання освітніх послуг. В умовах воєнного стану, виходячи із безпекових міркувань, дистанційна форма освіти може запроваджуватися як єдино можлива форма здобуття освіти на всій території України або в окремих місцевостях, або у визначених закладах освіти.

На що мають звернути увагу батьки?

Специфікою дистанційної форми здобуття освітиє розподіл відповідальності між учасниками освітнього процесу в сторону збільшення обсягу відповідальності батьків (інших законних представників). Саме на батьків покладається обов’язок забезпечити для дитини належні та безпечні умови навчання, наявність необхідних технічних засобів, доступу до інтернету, підключення до занять, що проводяться у синхронному режимі, тощо та контролювати дотримання дитиною принципу академічної доброчесності в процесі навчання.

Неналежне виконання батьками своїх обов’язків по забезпеченню здобуття дитиною повної загальної середньої освіти, незалежно від форми здобуття, є підставою для притягнення батьків до відповідальності. Непоодинокі випадки відібрання дитини та/або позбавлення батьківських прав з підстав, у тому числі незабезпечення здобуття дитиною повної загальної середньої освіти.

Використання технологій дистанційного навчання в умовах воєнного стану, як правило, застосовується ситуативно з безпекових міркувань та характеризується тимчасовим характером. Тимчасовий перехід на дистанційне навчання не потребує окремої згоди батьків та не може бути кваліфіковано як порушення конституційного права на освіту, з огляду на обмеження такого права в умовах воєнного стану.

Чи можуть учні на індивідуальній формі брати участь в олімпіадах?

Так, учні, які навчаються на індивідуальній формі, можуть на загальних підставах брати участь в олімпіадах, турнірах, конкурсах та інших змаганнях.

Вони також мають право на відзначення успіхів у навчанні. Їх можуть нагороджувати похвальними листами та грамотами, золотою та срібною медалями.

Перелік інших форм здобуття освіти в ліцеї:

- педагогічний патронаж

Педагогічний патронаж– це індивідуальне навчання, до якого вчителі, на відміну від інших форм, залучені на всіх етапах. Найчастіше такий різновид навчання підходить дітям, які за станом здоров’я не можуть щодня відвідувати школу й навчатися в колективі.

Особливість цієї форми в тому, що дитина не лише регулярно займається з учителями, але й періодично долучається до учнівського колективу для соціалізації (наприклад, під час класних і загальношкільних заходів), має право користуватися всією шкільною інфраструктурою (бібліотекою, спортзалом, їдальнею тощо), може розраховувати на психологічний супровід.

Педагогічний патронаж також організовують для:

осіб до 18 років, які проживають у населених пунктах (або перебувають під вартою чи засуджені до позбавлення волі), де кількість учнів не дозволяє утворити клас, – тобто, менше п‘яти осіб;

дітей, які перебувають на стаціонарному лікуванні;

дітей-біженців, дітей іноземців та осіб без громадянства, які утримуються в пунктах тимчасового перебування.

Кількість навчальних годин на тиждень для учнів на педагогічному патронажі така:

  • 10 годин для учнів 1–4 класів;
  • 14 годин для учнів 5–9 класів;
  • 16 годин для учнів 10–11 класів.

Документи, які потрібно надати навчальному закладу для організації педагогічного патронажу:

  • заява від одного з батьків;
  • довідка (висновок) лікарсько-консультаційної комісії про стан здоров’я.

- сімейна

Сімейнаформа покладає організацію освітнього процесу на батьків (законних представників), які хочуть і можуть навчати дітей удома. Ця форма стала рятівним колом для багатьох батьків дітей з особливими освітніми потребами, поки інклюзія перебуває на початковому етапі впровадження.

Також цією можливістю користуються сім’ї, які з певних причини не хочуть, аби дитина перебувала в школі (через булінг, неможливість індивідуальної освітньої траєкторії тощо). І хоча часто ці батьки не мають педагогічної освіти – вони максимально включені в потреби своїх дітей, чітко уявляють їхні можливості, інтереси та здібності, особливості мотивації.

На бажання й за власний кошт батьки можуть залучати інших осіб (учителів, репетиторів, тьюторів тощо) до навчання дитини. Водночас оцінювати знання все-таки буде школа, і відбуватиметься таке оцінюванняпосеместрово(раз на пів року) або частіше на бажання батьків.

Документи, які знадобляться для оформлення сімейного (домашнього) навчання:

  • заява від батьків дитини. Підставою автоматично вважається письмово висловлене бажання батьків організувати цю форму навчання для своєї дитини.

- естернат

Екстернат— це форма навчання, під час якої дитина оформлена у звичайній школі, але навчається вдома. Учень самостійно засвоює весь матеріал, після чого у школі оцінюють його знання. Існують певні групи учнів, які можуть перейти на екстернат.

Обираючиекстернат, учні опановують увесь матеріал самостійно й віддалено, після чого їхні знання мають оцінити в школі під часщорічної атестації. Таку форму навчання часто обирають люди, які виїжджають за кордон або хочуть швидше пройти програму з окремих предметів чи навіть кількох класів і отримати український атестат.

До прикладу, це можуть бути діти, які професійно займаються мистецтвом чи спортом або ж мають високий навчальний потенціал і бажають прискорено закінчити школу. Також екстернат можна організовувати для іноземців чи осіб без громадянства, які постійно проживають в Україні, біженців та громадян України, які проживають на непідконтрольних територіях чи лінії розмежування.

Документи, необхідні для зарахування на екстернат:

  • заява від одного з батьків (опікунів) або самої дитини, якщо вона повнолітня;
  • свідоцтво про народження або паспорт дитини (копія);
  • медична довідка 086-1/о;
  • документ, який підтверджує наявністьпідставидля організації екстернатної форми навчання (наприклад, лист від федерації клубного спорту);
  • документ про освіту, якщо він є (в протилежному разі школа спершу проводитиме оцінювання рівня знань учня).

Чи можна поєднувати різні форми навчання?

Так, закон це передбачає. Таке поєднання має бути реалізовано через індивідуальний навчальний план, який формують для учня в закладі освіти. Про поєднання різних форм навчання необхідно зазначати в заяві, коли учень вступає у школу та обговорити цей момент із адміністрацією навчального закладу.

Як оцінюють учня на індивідуальній формі начання?

Оцінювання результатів навчання і атестація за всіма формами індивідуальної освіти відбувається у школі.

Форму, зміст і спосіб поточного та підсумкового оцінювання обирає заклад освіти. Форми та засоби оцінювання можуть бути описані в індивідуальному навчальному плані учня. У такому випадку педагогічні працівники мають дотримуватись зазначених форм.

Важливо пам’ятати, що лише наявність портфоліо, індивідуального освітнього профайлу та інших форм фіксації індивідуальних досягнень учня (без підсумкового оцінювання та/або атестації) не є підставою для переведення до наступного класу та видання документа про освіту.

Які права мають учені, що вчаться на альтенативних формах навчання?

Учні використовувати всю інфраструктуру закладу – навчальну, спортивну, наукову тощо. Учень має можливість оформити учнівський квиток і користуватись необхідними підручниками, зокрема й електронними.

Учень також може розраховувати на допомогу педагогічних працівників, мати психологічний і соціально-педагогічний супровід, проходити оцінювання навчальних досягнень та/або державну підсумкову атестацію, а також одержати документ про освіту.

Учень може брати участь в екскурсіях, практичних заняттях. У разі педагогічного патронажу вчитель може періодично залучати учня до решти колективу для соціалізації.

Якщо кілька учнів перебувають на лікуванні в одному закладі, вони також можуть навчатись у групі.

Коли можна переходити на іншу форму навчання?

Зарахування на дистанційну форму освіти зазвичай проводять до початку навчального року.

Переведення на індивідуальну форму може відбуватись і протягом навчального року, але не пізніше ніж за 3 місяці до річного оцінювання чи державної підсумкової атестації. Однак таке обмеження не застосовується для переведення на педагогічний патронаж.

Для осіб, які здобували чи здобувають освіту за кордоном або мають відношення до тимчасово окупованих територій, зарахування і переведення на екстернат можливе протягом усього календарного року.

Форми освіти, які забезпечує заклад, обов’язково мають бути вказані на його сайті. Якщо в закладу немає сайту, таку інформацію слід шукати на сайтах його засновників.

Чи можна повернутися на звичайну форму навчання?

Рішення про це можуть ухвалити як батьки так і педагогічна рада навчального закладу.

Таку норму можуть застосувати до учня 9 класу, який під час навчання за індивідуальною формою показав низький результат з предмету, який він вивчав поглиблено. Або до учня на сімейній або екстернатній формі, який показує низький рівень навчальних досягнень загалом.

СЦЕНАРІЇ ПОВЕРНЕННЯ ДО НАВЧАННЯ

ВАРІАНТ №1: ДИТИНА ПЕРЕБУВАЄ В УКРАЇНІ НА БЕЗПЕЧНІЙ ТЕРИТОРІЇ, ЇЇ МІСЦЕ ПРОЖИВАННЯ НЕ ЗМІНИЛОСЯ АБО ВОНА ПОВЕРНУЛАСЯ НА ПОСТІЙНЕ МІСЦЕ ПРОЖИВАННЯ

  • Очна: однозмінна, двозмінна з урахуванням місткості укриття та рішеннявійськово-цивільної адміністрації (ВЦА).
  • Дистанційна в закладах освіти, де діти навчаються, за рішенням ВЦАта адміністрації навчального закладу.
  • Змішана форма навчання — очна з використанням технологійдистанційного навчання (ВТДН).
  • Сімейна (домашня) форма навчання за рішенням та вибором батьків у визначенихзакладах освіти.
  • Екстернат у визначених закладах освіти за рішенням батьків.

ВАРІАНТ №2: ДИТИНА Є ВНУТРІШНЬОПЕРЕМІЩЕНОЮ ОСОБОЮ (ВПО)

  • Очна: однозмінна, двозмінна з урахуванням місткості укриття та рішення ВЦАза новим місцем проживання.
  • Дистанційна в закладах, у яких учні навчалися раніше, якщо у цих закладахорганізовано навчальний процес, або у закладах за новим місцемпроживання, або в приватній ліцензованій дистанційній школі.
  • Змішана — очна з використанням технологій дистанційного навчання (ВТДН)за новим місцем проживання.
  • Сімейна (домашня) за рішенням та вибором батьків у визначених закладах освітиза попереднім або новим місцем проживання.
  • Екстернат у визначених закладах освіти за рішенням батьків.

Навчання дитини в школі відбувається за місцем фактичного перебування. Зарахування до школи можливе просто за заявою, поданою одним із батьків, опікуном, іншим законним представником, родичем дитини або повнолітньою особою очно, факсом, електронною поштою, іншими засобами зв’язку чи в будь-який інший спосіб (за вибором заявника).

ВАРІАНТ №3: ДИТИНА ПЕРЕБУВАЄ НА ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНІЙ ТЕРИТОРІЇЧИ НА ТЕРИТОРІЇ АКТИВНИХ БОЙОВИХ ДІЙ

  • Дистанційна або екстернат (за дистанційною формою) у закладах освіти на підконтрольній території України).
  • Сімейна (домашня) з елементами екстернату (за дистанційною формою) за рішенням батьків у визначених закладах розташованих на безпечній території
  • Екстернат у визначених закладах освіти на безпечних територіях, залежно від рішення батьків. Для продовження навчання за українськими програмами з наступним отриманнямукраїнського документа про освіту батьки або опікуни можуть:
    • подати заяву про зарахування до будь-якого закладу загальної середньої освіти на безпечній території України (допомогу у виборі закладу надають органи управління освітою);
    • за наявності доступу до мережі Інтернет можна вступити онлайн до будь-якої української ліцензованої дистанційної школи та продовжити навчання з отриманням відповідного документа про освіту державного зразка.

ВАРІАНТ №4: ДИТИНА ПЕРЕБУВАЄ ЗА КОРДОНОМ

  • Очна у закладах освіти країни перебування або українських школах та класах із використанням технологій дистанційного навчання або екстернату (за дистанційно формою) з окремих предметів (українська мова та література, історія України, географія).
  • Дистанційна у своїй школі, якщо заклад надає такі послуги, або у будь-якій школіна безпечній території.
  • Екстернат у Міжнародній українській школі (МУШ) та навчання у недільній школівідповідного філіалу МУШ.
  • Екстернат у своїй школі, якщо заклад надає такі послуги, або у будь-якій школіна підконтрольній території України.
  • Сімейна (домашня) за рішенням батьків та за умови отримання дозволу відповідного органу в країні, у якій перебуває дитина, з обов’язковим прикріпленням до навчального закладу, який надає послуги екстернату або дистанційної приватної школи.

Як допомогти дітям пройти крізь виклики війни: поради від дитячого психолога

“Зараз ми всі проходимо через випробування. Але насправді в нас просто немає іншого вибору – вистояти, перемогти, відродитися і допомогти нашим дітям пройти через цей досвід. Якщо залишаться рани на душі – це не страшно, рани обов’язково загояться. Але для того, щоб наші діти були щасливими у щасливій країні, потрібна ця битва, у якій в кожного з нас є своє місце”


/Files/images/2022/Як допомогти дитині під час збройної агресії.jpg

Всеукраїнський онлайн-урок з мінної безпеки для учнів 1-4 класів

Безпечні Новорічні свята

/Files/images/2022/48383464_310915836215897_972227209647357952_n.jpg /Files/images/2022/1605899535_vazhliv-pravila-zimovih-kankul.jpg

Фейки про коронавірус: чи допомагають ібупрофен, маски й часник

Як правильно носити та утилізувати маску:

/Files/images/2019-2020_nr/oformlennya/92341153_1503807079782392_4548648671754846208_n.jpg /Files/images/2019-2020_nr/oformlennya/92455264_1503202283176205_7218299046144770048_n.jpg

З усіма питаннями, побажаннями, пропозиціями звертатись до класних керівників через доступні сервіси комунікації: телефон, месенджери тощо


Під час карантину (і не тільки) не забувайте про профілактику та гігієну.

/Files/images/coronavirus-what-you-need-todo.jpg

Це допоможе вберегти життя та здоров'я вам і вашим рідним

/Files/images/1583249802-1506.png


Питання? Відповідь!

рейтинг
відповіді
перегляди
рейтинг0
відповіді1
перегляди164
рейтинг0
відповіді1
перегляди163
рейтинг0
відповіді1
перегляди187
Задайте Ваше питання
Для того, щоб задати питання на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.