Методичний цикл суспільних та гуманітарних дисциплін
Напрямки роботи:
- Створити оптимальні умови для реалізаціїособистісного потенціалу кожного учня;
- Сприяти партнерським взаємостосункам учителя й учнів з домінуванням особистісної орієнтації навчання;
- Продовжувати переорієнтацію пасифних форм навчання на активну творчу працю;
- Більш уваги приділяти мотивації, активізації опорних знань і умінь, забезпечити виконання системи завдань, спрямованих на формування мовних, комунікативних, літературних, історико-правових умінь і нвичок;
- Продовжувати використання ІКТ з метою забезпечення новішої реалізації творчих задумів.
Сайт методичного циклу
Сайт вчителів суспільно-гуманітарного циклу (новий)
Сайт учителів іноземних мов
Тематика засідань шкільного методичного циклу учителів суспільно- гуманітарних дисциплін
І засідання (серпень 2022) |
1. Ознайомлення з Інструктивно--методичними рекомендаціями щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році. Ознайомлення з Листом МОН України “Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2022/2023 навчальному році.” Про погодження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів. Впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти в 5 класах. Особливості оцінювання учнів 5 класів у 2022/2023 навчальному році. |
2. Затвердження плану роботи МЦ та контроль календарного планування вчителів суспільно- гуманітарного циклу на 2022/2023 н. р. |
3.Особливості організації та планування освітнього процесу в 5 класі. Вивчення особливостей викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу відповідно до нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти. |
4. Обговорити критерії оцінювання та терміни виконання завдань з використання технологій дистанційного навчання для здобувачів освіти. |
5. Продовжити роботу над науково-методичним проєктом школи «Використання ІКТ для розвитку самоефективної особистості» |
6. Продовжити роботу суспільно-гуманітарного циклу щодо впровадження «Концепції Нової української школи» та «Концепції профільного навчання в старшій школі». |
ІІ засідання (жовтень – листопад 2022) |
1. Проведення І етапу Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика, Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка . |
2. Робота з обдарованими дітьми. Заповнення бази даних здібних та обдарованих учнів. |
3. Проведення Тижня української мови та літератури. (листопад) |
4. Шкільний моніторинг стану викладання історії. (листопад) |
5. Організація участі учнів у Всеукраїнських та Міжнародних інтерактивних конкурсах та інтернет-олімпіадах. |
6.Виступ вчителя англійської мови Ганни Ільєнко- Вороніної на педраді за темою «5 креативних методів викладання англійської мови у партнерстві з Британською Радою» (жовтень ) |
III засідання (грудень 2022-січень 2023) |
1. Як підготувати та провести цікаве практичне заняття на уроці правознавства з використанням освітніх інтернет-ресурсів. |
2. Про підсумки проведення Тижня правознавства в закладі. ( грудень) |
3. Інноваційні методи діяльності на онлайн-уроках історії. |
4. Підготовка та проведення Тижня англійської мови. ( січень) |
5.Огляд новітніх технологій дистанційного навчання, новинок наукової та методичної літератури. |
6. Про результати якості знань учнів за І семестр 2022/2023 н.р. з української мови і літератури, англійської мови, зарубіжної літератури, історії та правознавства. |
7. Контроль поширення педагогічного досвіду вчителів. Друк методичних матеріалів на освітніх порталах. |
ІV засідання (березень 2023) |
1. Новітні дистанційні технології як засіб проведення сучасного уроку зарубіжної літератури. |
2. Підготовка та проведення Тижня української мови і літератури. |
3.Інноваційні методи роботи на сучасному уроці англійської мови . |
4. Компаративістика як засіб розвитку читацьких інтересів учнів на уроках української літератури. |
5. Шкільний моніторинг стану викладання зарубіжної літератури. |
V засідання (травень 2023) |
1. Ознайомлення з наказом МОН України про порядок закінчення навчального року та проведення ДПА та ЗНО у 2022/2023 н.р. Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо підготовки випускників до ДПА та ЗНО. |
2.Виконання навчальних програм та практичної частини програм. |
3. Моніторинг навчальних досягнень учнів 5-11 класів за 2022- 2023 н.р. |
4.Підсумки курсової підготовки та атестації вчителів суспільно-гуманітарного циклу . |
5. Освітня і самоосвітня діяльність учителя в контексті розвитку його інноваційного потенціалу. |
6. Звіт голови методичного циклу про роботу протягом навчального року, визначення шляхів удосконалення на наступний 2023-2024 навчальний рік. |