FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Методичний цикл вчителів початкової школи

/Files/images/02_vchitel/Безымянный1.png


Тематика засідань шкільного методичного циклу учителів початкових класів

Засідання 1 /серпень/

Тема: Нова школа ХХІ століття – це школа для всіх.

Організаційне засідання ШМЦ вчителів початкових класів.

Форма проведення: педагогічне коло

Мета:- вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи; обговорити виконання плану роботи методичного циклу за 2021-2022 н. р. та затвердити план роботи на 2022-2023 н.р.; розглянути методичні рекомендації щодо проведення Першого уроку-2022; проаналізувати навчальні програми, підручники, зошити.

№ з/п Зміст роботи Форма проведення Відповідальні
1 Аналіз роботи МЦ вчителів початкових класів за минулий навчальний рік. звіт Керівник МЦ
2 Коригування та затвердження плану роботи МЦ вчителів початкових класів на 2022-2023 навчальний рік. обговорення Керівник МЦ, члени МЦ
3 Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів Міністерства освіти і науки України щодо організації навчально – виховного процесу, ведення класної документації. Затвердження календарних планів роботи. обговорення ЗДНВР Керівник МЦ
4 Аналіз навчальних програм, підручників, зошитів, посібників для початкової школи. Методичні рекомендації до проведення Першого уроку експрес-огляд Протас В.В.
5 Організація самоосвіти вчителів, затвердження науково-методичних проблем. обговорення Керівник МЦ, члени МЦ
6 Як створити безпечні умови у школі й підготуватися до навчального року в умовах воєнного стану – рекомендації МОН Аналіз конкретних ситуацій члени МЦ
7 Огляд новинок педагогічної літератури та фахових видань Педагогічна виставка Ремеженя А.В.

Засідання 2 /жовтень/

Тема:Звичайні форми роботи – новий підхід: розвиваємо ключові компетентності

Форма проведення:Педагогічні гостини

Мета:

- розширити знання педагогів щодо запровадження НУШ(ранкові зустрічі, проєктна та дослідницька робота на уроках, LEGO і т.і.);

- підвищитипрофесійну компетентність учителів;

- сприяти розвитку творчої активності педагогів, інтересу досамовдосконалення.

№ з/п Зміст роботи Форма проведення Відповідальні
1. Новітні підходи в навчанні наймолодших здобувачів освіти Педагогічна скарбничка Постоєнко О.О.
2. Застосування новітніх підходів на уроках: - проєктні роботи учнів - дослідницька робота - ранкові зустрічі Обговорення за круглим столом Лашкіна Л.О. Міхольська О.І. Картагуз Л.Д.
3. Перші сходинки разом з учнями до НУШ. Обмін досвідом Керівник МЦ Члени МЦ
4. Майстер-клас “Ранкові зустрічі” Коло ідей Мельник Н.В.
5. Новини з тематики курсів, вебінарів Обмін досвідом Члени МО

Засідання 3 /січень/

Тема: Соціалізація учнів з ООП в шкільному середовищі

Форма проведення: Методичні посиденьки

Мета: сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність; удосконалювати освітній процес у початковій школі; виховувати інтерес досамовдосконалення, пізнання нового.

№ з/п Зміст роботи Форма проведення Відповідальні
1. Організація спільної навчальної діяльності як засіб розвитку соціальної сфери молодшого школяра. доповідь Присоха А.Л.
2. Система вправ з організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи. виступ Ремеженя А.В.
3. Оцінювання учнів з ООП. виступи Семенуха Т.В. Сидоренко Ю.М. Крючкова В.Л.
4. “Ігрова діяльність учнів з ООП під час ГПД як засіб активізації навчальної діяльності під час самопідготовки ” виступ Кушнір І.Г.
5. Підсумки результатів навчально – виховного процесу в І семестрі. Затвердження календарних планів на ІІ семестр. Обговорення за круглим столом Керівник МЦ члени МЦ

Засідання 4/ березень /

Тема: Сучасний урок – виклик сьогодення. Дистанційне навчання учнів.Державна підсумкова атестація.

Форма проведення: педагогічні гостини

Мета: обговорити особливості та вимоги проведення ДПА в 4-х класах;поділитися досвідом з організації дистанційного навчання учнів.

№ з/п Зміст роботи Форма проведення Відповідальні
1. Сучасний урок – виклик сьогодення. виступ Протас В.В.
2. Дистанційне навчання учнів. Як його краще організувати? обмін досвідом члени МЦ
3. Особливості та вимоги щодо проведення Державної підсумкової атестації в 4 класі. круглий стіл заступник з НВР
4. Обмін досвідом з проходження та тематики вебінарів і курсів. бесіда-інтерв’ю члени МЦ
5. Звіт вчителів, що атестуються. творчі звіти

Засідання 5/травень/

Тема: Підсумки роботи ШМЦ вчителів початкових класів за 2022-2023 навчальний рік

Форма проведення: методичний марафон

Мета: підбити підсумки роботи методичного об’єднання вчителі початкових класів за 2022-2023 навчальний рік; заслухати звіти вчителів про самоосвіту, творчі знахідки, напрацювання; скласти перспективний план роботи МЦ на наступний навчальний рік.

№ з/п Зміст роботи Форма проведення Відповідальні
1. Підбиття підсумків роботи методичного циклу вчителів початкових класів за 2022-2023 навчальний рік виступ керівник МЦ
2. “Мої досягнення та творчі напрацювання” творчі звіти членів МЦ члени МЦ
3. Панорама ідей. Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів на 2023-2024 навчальний рік панорама ідей члени МЦ
4. Про порядок закінчення навчального року методичний кейс ЗДНВР
5. Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів 1-4 класів та ДПА учнів 4-х класів, їх участі у шкільних, Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах та інтернет-олімпіадах. обговорення педагогічних досягнень ЗДНВР
Кiлькiсть переглядiв: 445